Resimleri daha büyük görmek için üzerlerine tıklayabilirsiniz.

DUYURU: Su an yurtdisinda oldugumdan satis bloguma ara verdim, donunce satislar baslayacaktir. Kendisine haber vermemi isteyenler bana maille ulasabilir.

3 AL 2 ÖDE: 3 ürün alana en düşük fiyatlısı hediyem olacaktır.

30 TLyi geçene kargo BEDAVA! (Sadece sıvı içermeyen alışverişlerde)

Blogumdan daha önce alışveriş yapan Morje'nin deneyimlerini okuyun: http://morje-morje.blogspot.com/2012/03/ilk-blog-alisverisim.html

17 Haziran 2012 Pazar

Park Bravo Fıstık Yeşili Uzun Elbise 38-40 bedene- 5 TL

Bu Park Bravo marka elbisenin etiketi 36 beden ama ben 38 giymeme rağmen bana rahat rahat oluyor, zayıf 40lara da olur esnediğinden. Neredeyse yere kadar uzun ve renk biraz sarı çıkmasına rağmen tam bir fıstık yeşili. Hiç giyemedim bunu.



Fiyat 5 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder