Resimleri daha büyük görmek için üzerlerine tıklayabilirsiniz.

DUYURU: Su an yurtdisinda oldugumdan satis bloguma ara verdim, donunce satislar baslayacaktir. Kendisine haber vermemi isteyenler bana maille ulasabilir.

3 AL 2 ÖDE: 3 ürün alana en düşük fiyatlısı hediyem olacaktır.

30 TLyi geçene kargo BEDAVA! (Sadece sıvı içermeyen alışverişlerde)

Blogumdan daha önce alışveriş yapan Morje'nin deneyimlerini okuyun: http://morje-morje.blogspot.com/2012/03/ilk-blog-alisverisim.html

2 Nisan 2012 Pazartesi

BİRİ GİTTİ-Avon Fondotenler- 5 TL

Elimde iki adet Avon fondoten var, ikisini de renkler bana uymadığından satıyorum.



Calming Effects Skin Revival olan Nude rengi (açık renk) iki kez sürdüm, Ideal Shade ise Natural Beige rengi (orta-koyu arası) hiç ellenmedi. Swatch isteyebilirsiniz, açmamak adına swatchlamadım. Tanesi 5 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder